Welkom op de site van de Oudervereniging

“Actief betrokken en bevlogen”

Welkom op de website van de Oudervereniging van het Stedelijk Gymnasium van ‘s-Hertogenbosch. Ons voornaamste doel is het contact tussen ouders onderling, het personeel, leerlingen en de schoolleiding te bevorderen. Dit doen wij onder andere door het organiseren van diverse activiteiten gedurende het schooljaar, zoals de muziekavond, Spraakwater en inhoudelijke thema-avonden. Ook verwelkomen wij bezoekers van Open Dag en spelen we onze rol bij de Diploma-uitreiking.
Op deze website vindt u alle informatie over onze activiteiten. Zegt u: daar wil ik ook mijn steentje aan bijdragen!, dat kan het eenvoudigst door naar ons Secretariaat een bericht te zenden.

Contact met u, ouders van onze leerlingen
Contact met ouders stellen wij zeer op prijs. Als u onderwerpen heeft die u graag onder de aandacht wilt brengen, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Uiteraard bent u ook van harte welkom op onze vergaderingen. Wij vinden het prettig als u uw komst tijdig kenbaar maakt aan onze secretaris, zodat wij u bij de ingang van school kunnen verwelkomen.

Mailinglijst Oudervereniging ‘s-Hertogenbosch
U kunt zich tevens aanmelden voor onze mailinglijst. U wordt dan actief op de hoogte gehouden van onze activiteiten en vergaderingen. Wij stellen een actieve houding van onze leden op prijs. Wellicht biedt u aan om mee te helpen in de organisatie van activiteiten. Ook daartoe kunt u contact zoeken.